אלף שיווק דיגיטלי

פרסום בפייסבוק הוא אחת הדרכים
הטובות ביותר למצוא בדיוק את האנשים הנכונים
שמעוניינים במוצר שלך ולהציג אותו בפניהם בצורה זולה ואפקטיבית.
בפועל, על ידי תקציב של עשרות שקלים ביום אפשרי עבורך להתחיל לעבוד
עם הפרסום בפייסבוק
ולהגיע לתוצאות מעולות.

אז איך עובד הפרסום בפייסבוק ?

הקמפיין שלנו – Campaign

ברמת הקמפיין נקבע את סוג הפרסום שלנו ואת המטרה שלו. ניתן לקבוע מגוון רחב של   מטרות וחשוב לדעת בדיוק מה חשוב לנו להשיג כתוצאה מהפרסום על לעשות עבודה נכונה.   המטרות מחולקות לאפשרויות שונות והגדרה נכונה היא הבסיס לקמפיין מוצלח ויעיל.

סדרת המודעות שלנו Ad set

ברמה הזו נקבע כמה דברים קריטיים לגבי המודעות שלנו. כאן אנחנו מודיעים לפייסבוק מי   אנחנו רוצים שיראה את המודעה שלנו (מי הקהל שלנו למעשה), כמה אנחנו רוצים לשלם   על הפרסומות ומהם מיקומי הפרסום בהם אנו רוצים להופיע.

אפשרויות בחירת הקהל של פייסבוק הן מרשימות ביותר כפי שנגלה בקרוב ודרך סדרת   המודעות   אפשר להגיע לדיוק חסר תקדים שהופך את הפרסום בפייסבוק לכל כך אפקטיבי   עבורנו.

המודעה שלנו Ad

ברמה הזו נקבע בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי שלנו יראה בפייסבוק שלו. מה יהיה כתוב שם,   לאיזה קישור לאתר חיצוני נוביל אותו אם נרצה, האם נרצה לשים תמונה, וידאו, מצגת או כל   אפשרות   אחרת שנחפוץ בה.

קמפיין תנועה

קמפיין שמטרתו השגת כמה שיותר לחיצות על קישור מסוים ליעד. זאת אומרת שאם המטרה שלנו היא להכניס כמה שיותר גולשים לאתר, לעמוד נחיתה או לכל נכס אחר הקמפיין הזה יוכל להשיג עבורנו ככל הנראה את התוצאה הטובה ביותר.

קמפיין מעורבות

קמפיין זה ינסה לייצר עבורנו כמה שיותר מעורבות על המודעה שלנו בתוך פייסבוק עצמה. זאת אומרת לייקים, תגובות, שיתופים, צפיות בסרטון   וכו'..

קמפיין צפיות בסרטון

קמפיין זה יעשה הכל על מנת להשיג לך כמה שיותר צפיות בסרטון מסוים. אני משתמש בקמפיין זה בעיקר על מנת לצבוע קהל למטרות רימרקטינג באופן עתידי ..

קמפיין יצירת לידים

הקמפיין הזה הוא הדרך הקלה והפשוטה ביותר עבור עסקים רבים לייצר כמויות גדולות של לידים. החיסרון מגיע באיכות הלידים הרבה פעמים וצריך לזכור שהמטרה הסופית היא רכישה ולא טלפון של מתעניין.

טוב ברור שזה לא הכל יש עוד הרבה חומר ללמוד ולדעת לפני שמתחילים בפרסום .
בדיוק בשביל זה הכנו לכם סרטון צעד צעד , מהקמת דף העסקי בחירת קהל יעד בחירת סוגי מודעות  ופרסום קמפיין ממומן ראשון .
7 דקות ויש לכם קמפיין ממומן . 

אולי יעניין אותך גם

אלף שיווק דיגיטלי תוספים לאתר
אָלֶף שיווק דיגיטלי

תוספים מומלצים לוורדפרס

יוסט SEO  תוסף ה SEO מספר 1 מאז שנת 2008 יוסט SEO סייע למיליוני אתרים ברחבי העולם לדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש. תוסף וורדפרס SEO

קרא עוד »
אלף שיווק דיגיטלי
אָלֶף שיווק דיגיטלי

ניהול דף פייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא בדיוק את האנשים הנכונים שמעוניינים במוצר שלך ולהציג אותו בפניהם בצורה זולה ואפקטיבית. בפועל, על ידי תקציב

קרא עוד »
אלף שיווק דיגיטלי
אָלֶף שיווק דיגיטלי

אלמנטור פרו

אז מה באמת אנחנו מקבלים בגרסת אלמנטור פרו . הרבה שואלים אותי האם אני צריך את ה PRO הרי יש לי הכל בגרסה החינמית .

קרא עוד »
אָלֶף שיווק דיגיטלי

דוחות לאתר

Google Analytics הוא שירות שמוצע על ידי חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי

קרא עוד »
אלף שיווק דיגיטלי
אָלֶף שיווק דיגיטלי

ניהול האתר שלי בגוגל

Google Web Master Tools איך אוכל להוסיף את האתר שלי ב-Google?  האם האתר שלי מופיע ב-Google? אם זה מעניין אתכם זה המדריך בשבילכם אָלֶף שיווק

קרא עוד »
אלף שיווק דיגיטלי
אָלֶף שיווק דיגיטלי

מוצרים שווים

מוצר AliExpress.com – מיני USB מתאם Wifi 802.11b / g / n אנטנה 150 מגהביט לשנייה USB מקלט אלחוטי Dongle MT7601 כרטיס רשת מחשב נייד

קרא עוד »